Wednesday, July 28, 2010

a car?!!

slm..

alhamdulillah, aku panjat kn syukur ke atas Ilahi yg kini mmiliki sbuah kereta sndri (wlaupn still ayh n abg sbg pnama) bg mmudhkn pjlanan aku ke kuliah (serik men hujan sokmo ng muto) huhu. jutaan trma ksh bt ayhanda n bonda yg bsusah pyh mlabur kn duet mrka ke ats sbuah kreta yg hnya mmpu aku berangan je slma ini..hehe..dan akhr mnjdi knyataan :) mmiliki kereta adlh bkn utk show off, tp ia hnya lh skdar kperluan. aku xmemerlukan sgt kreta sbnr ny, ttp pemberian dr parent kte trma jela ;) heee...n she is kenari aerosport kaler metalic red? 2nd hnd..gmba tgk kt bwh yer.

Rentetan sebuah DAW8373:

sejarah bermula pd phujung cuti end-year yg lps, aku dikejut kn dgn brita pemberian sbuah kereta dr parents (muke aku relx,tp hati gumbira sakan aritu..hee) kete blum ad lg,n umi suh g cri kreta 2nd hnd dlm bajet yg d ttpkn..huhu

keesokn ny, sptg aku mluangkn msa mrayau kb dgn hrpn dpt cri kete hok ak nk. byk plhn..tp aku suh ayh aku g usha blk 2 3 bjik kete kt kdi yg bkenaan. sume ayh aku x approved.hhuu (mcm puspakom plok)

then aftr dat..aku dah blk kuantan. impian aku 2 d tgglkn kt klantn, serah kt parents lak pg cri. tp kt kuantn, aku msh lg dk usha kreta. smpi tnya2 kt membe aku...hehehe. apa pn..aku tlh trsrempak ng sbuah kenari ni kt mudah.my, ada kt area kb. pe lg, ak trus contct jela..

nego pnya nego n puas ati ng kete nyer conditions, aku roger kt parents suh g usha. alhamdulillah, merka bpuas ati jgk ng keadaan kete tu..:) actly pkcik yg ak dk contct 2 adlh membe umi aku.hahaha

tup3..ahd lps(25/7) aku mmbwa "buah hati" aku ni blk kuantn. grk skli ng abg aku. jdik drver tok 2 kete amt memenat kn. at 1st ak bwk knari 2, smpi je kole berang bwk iswara abg aku lak..dy kepeningan. pe lg..race ng ayh aku la dr situ..hahaha

dan kini si DAW berada di sisi ak :D

wahaaa..pe aku mrepek kali ni nih.adeihhh~
sekian, wslm. :)

p/s: mintest smkin hmpir (panic attack @_@)

No comments: